emm.assalamualaikum.

        err.aku baru tahu nad accident time nak pergi showcase ze:a tu.
  terkejutla jugak sebab dia tak sempat nakcerita punn.kesian kann?serious.tu pun aku tahu dari blog kakak dia n dia.alhamdulillah.diaorang tak apa apa.
     
         serious.takut:(

             rasanya sudah berabad aku tak menjengah ke blog ini.mungkin semangat ku untuk ber blogg sudah pudar sejak kehadirang tweeterr

           wahh.begitu?citt.

           aku si stalker?ce teka aku stalk siapa?
          haha.si syafie naswip.(blog)
           aku suka sifat peramah dia dalam tweeter and blog dia.haha.dia dah ada awek kot.
                     tapi tapi tapi.dia bukan ciri suami idaman aku.(bf mungkin ada kot)

                  haha.dia gentleman.*mengarut

                       aku tidur agak lambat malam tadi.haha.sebab nak tahu lebih banyak pasal..
        kembar tak seiras Eunhyuk(SJ).haha.siapa?siapa?
               :Matluthfi laa(vlogger)

            entohlaaa.den tak tahu sangat siapo dioo.tapi dia agak femosss bukan?

                                aku baru kenal dia.kesiannn-.-'

              ohh.yaa.harap dapat pergi amik tiket shout awards khamis ni.kalau laaa ada transport:(
             sesesedihhh.

                         ohh.yaa.tahun depan still concert-2 lagi tapi mugkin slow down kan sikit kott.haha.
                               hobi~
                               insyaallah aku tak lupa allah n solat and paling penting tahu batas.
                                 yelaa.aku p konsert ni dengan kawan perempuan kayy kayy~
                                      lagipun family aku tahu walaupun pernah balik sampai nak dekat pukul 2.00
                                        
                         ma,ayah.thankk youu for your understanding.orang tahu orang yg paling nakal dlm semua anak ma n ayah.tapi org still akan buat yg terbaik utk banggakan korang.(terharu)

                   insyaallah


                   i'm not sigle because i have them beside me:)


                                  muka penat.baru lepas habis konsert Big Bang -27.10.2012                        
bye bye.
           
              

0 comments:

Post a Comment