Tuesday, November 20, 2012

konsert sepanjang tahun 2012

  entri ke-2 untuk tengah pagi ni.haha.*cek phone

               entri kali ni aku akan himpunkan semua gambar yg berlambak dalam phone aku time pg konsert.

           check it out!

                
         ni time tengah jalan dari opis pak piaan pegi stage.yeah!Hari Belia 2012-

                                                  yang ni pulak?time kat belakang stage.awal gila kot kitaorang tunggu si ''ukiss'' ni.haha.ni bilik official untuk kelab ''kissU''

                                        kawan dunia akhirat.time hari jadi alin.
                                  main RM kat taman ni.haha

                                 konsert 1st yg duduk paling dekat dgn stage.

                           UKISSS!tahniah.disebabkan itu kiseop.lelaki yg ke-3 dari kiri lambai kat aku.lama kot.dalam 3 init.sebab dia betul betul depan aku.aku rasa awkard gila sebab muka kitaorang agak dekat.tapi aku senyum lamaa kat dia.rasa menyesal sebab tak lambai balik.-,-'.rasa macam cuma ada aku n dia je.hahaha

                                  yaaa.time ni.tudung aku rasa macam nak tercabut.disebabkan peminat histeria-,-'
                                                aku sempat peluk palang depan aku utk selamatkan diri.haha

                                                   


                                      pink girl.tema konsert 'ukiss'. :D

                                 malas aihh.nak upload konsert ni lagi.
                     konsert ke-2.with teentop.tapi tak dpt depan so tak tangkap.haha

                     naik basikal lalu tp stage.:

                                 
                                                 

                                penat menunggu*


                 dengan nadd


                     ohh.yaa.ada reporter jugak.dia suruh cheer up untuk 'ukiss'.haha
                         muka aku*ukiss daebak!


                                        





              maa.ayah.thanks sebab paham org.tau tau tau?
                      T_T.nak nangissss.

                    oh.yaa.really tired.already 4.00 a.m .continue tomorrow.bye bye:) .zzzzzzzzzzz

0 comments:

Post a Comment