Monday, November 19, 2012

Aimie Newbie

assalamualaikumm:)


             macam dah lambat je nak ucap 'salam maal hijrah'.tapii.apa apa pun.'salam maal hijrah jugak aku nak ucap.haha.

   apa yee?ohh.yaa.semoga azam tahun baru ni lagi bail dari sebelum sebelum ni.:),
  aku nak struggle gila gila utk SPM yg bakal datang.cheeh
   dah lama sangat rest.otak aku pun dah tumpul.asyik telan semut jee

     err err err.
        serious.aku cuak tahap cipan ni kalau ayah tetiba terjaga.
  haha?tengok jam.2.30 a.m

        aku dah jadi vampire sejak akhir akhir ni.(wabak twilight last)

emm.kaka!kau buat elok elok tau.esok addmath!kau redah je laa~papehall kau memang dah study hard punn~

            orang kata sejarah mungkin berulang?yee!aku setuju dengan kata kata tu.tahun lepas adik aku dapat 5As.tahun ni yg lagi sorg tu pun sama jugak.baru tadi aku dgn mama amik result dia.

             kami teruja?mungkin?tidak?yee.sudah pasti.kami terlompat lompat dan ter jerit jerit macam baru keluar dari zoo Taiping.

        aku ni dah banyak experience.konsert sana sini aku redah.belum kira idol mana yg lambai kat aku lagi.nampak tak di situ?haa.meh.chek habaqq.

            ''kalau datang lambat mana punn,menyelit nyelit adah taktik paling manis dan sopan.
           we have no choice derr.takkanlaa?apa kelas duduk cerun belakang sekali.tak dengar lansung.almaklumlaa..den ni pokak sikit.

                    dann.konsert tetap jalan walaupun SPM bakal menjelang.konsert bukan selalu kann?lagi lagi free:D.haha

            sorrie ayah.org bukan macam kaka.terperuk macam burung.org janji org aku usaha sebaik mungkin kayy :).insyaallah

               lepas ni.tinggal 2 org jelaa kat rumah.aku n faiz.T.T.sedihh gila.

              siapa nak teman aku tengok Running Man tengah malam lagi?siapa nak tolong aku buat kerja rumah?

             ohh.aku tak dapat nak berfikir lebih jauh.ia menyedihkann

               aku makin sensitif sekarang.asal tengok cerita je nangis.apa ke bahlol tahh.feeling terlebih.-..-'

            ohh.yaa.dlm usaha menurunkan lebih 5kg berat.doakan aku berjaya.--''.aku ni sekarang memang tahap biawak duduk dalam longkang punya lapar.haihh

              nafsu sebesar anak badak.mohan dijauhkan laa berat badan lebih tuutttt.

                    benda yg paling wajib buat tiap hari;timbang barat badan

               okayy laa.nak try usha matt luthfii kat u-tube pulak.byee.assalamualaikum:)

                 p/s:jeles gila abang api bagi syuhada duit.T,T.aku taknak duit tapi nakk bnde drpd dia.pstt.aku mengaku aku bau duit dia.bau perfumee bhaaii.:

        kaykayy.byee

            ehh.konsert big bang haritu pe cita/?:ehemm.Gd memang hensomm pon.tapi T.O.P aku punya!


0 comments:

Post a Comment