Wednesday, April 25, 2012

woww

            fuyoo .aku online harini .

               rindu tak rindu tak ?
            eheeh :)

                                      banyak sebab kenapa aku taknak online .eheeh

       aku berusaha ye utk tak online :)

                   gembira tak gembira tak ?

                      aku rindu sebenranye .okayy .aku merepek .

                      aku cuma taknak menyusahkan orang lain ,merimaskan orang lain .
               dan aku harap pengorbanan aku tak sia sia .ececeh

                       banyak benda sebenarnya aku nak cerita .
pengalaman pegi kem ?1stime .ofcourse .
                pengalaman mandi sungai je tak mandi air bilik air .
             pengalaman OBH .(operasi burung hantu)

                    banyak sangat .

               esok .aku nak p lawatan kat UPM pulak .dengan kilang coklat .

                aku harap banyak benda aku dapat buat utk sibukkan diri aku .

                         aku mengaku masa aku hanta msg last kat dia before p kem .then dia reply .air mata aku menitik .
 sebab aku thu aku akan rindu dia lepasni .

                                i janji akan selalu happy utk u .
                                 i janjikan akan selalu doakan utk u .
                                    i sayang u tau :)
                              i bukan taknak kacau macam selalu ,tapi i takut kalau i buat u rimas .

                            i doakan u berjaya dlm apa yg u buat .

                          ty :) .bye .

0 comments:

Post a Comment