Friday, April 27, 2012

mencari sinar .

               AMARAN :tajuk takde kaitan dengan cerita . :)

                       dah lama dah tak online twitter ,fb dan berblog ni .

               apekah anda semua sihat sihat wahai silent readers sekalian ?

                         :)

                    episod 'mensibukkan' diri aku telah tamat .T_T .waa .sedihnya .

                             kem dah lepas ,lawatan pun dah lepas .
                   bila nak kem lagi ni .aaaaa .-,- .

                       rindu gila .nanti senang aku share cerita time p kem tu kayy ?haha .-,-'

                                walaupun memalukan ,:3

                     nanti nanti la cerita .yang aku tahu .
                       ''sekali pengakap ,selamanya pengakap <3

                        aku yakin .pengakap telah ditakdirkan untuk aku .~lalala~

                                dah dah .

               harini last bersuka ria sebab waktu untuk tak belajar dah habis .sedihnya .T_T

       okayy .suara Zaim sedap time nasyid haritu .

                     godd .''CAIR'' peluh peluh dia .haha .--''

                         tak aci la camni .karaoke jop  .-,-'


                      okayy fine .suara aku tak sedap .

                                   Ujer n Reza jamming kat assembly tadi .godd .pape tahh .aku jerit panggil nama dorang .sambil lambai .baru rasa malu sekarang .-,-'

                                      Zaim .nampaknya kau dah ramai admirer sekarang .haha .-,-' .aku jeles ni .lepasni tengok la .aku pulak yg nak tonjol bakat .: / .okayy .menggeletar .

                                       eheeh .sampai sini je kot .nanti senang aku share story lagi .jemput jemputla tengok video yg kami share kat u-tube .haha .okayy .lawak .-,-'

                            bye :)

                 time kem :) .rindu rindu rindu <3
                                 
                  lawatan ke UPM & KILANG COKLAT .haha .awesome <3 .borong berlambak coklat
                                   

0 comments:

Post a Comment