Tuesday, April 17, 2012

one more times

             i'm hurt : /


                      aku rasa something .aku rasa mengeletar .ake rasa berdebar .aku rasa semua now .

                             aku takut .aku tahu aku tak kuat now .

            kenapa aku rasa apa yg alin rasa ?

      god : /

                     hm ,honestly .tadi agak shocked .now dah okayy sikit .itu hak dia kan ?

                       aku rasa tak dihargai .T.T

                 aimi ,dulu kau kuat je .sekarang ?-,-' .aihh .

                    eh .tak tahu ke makin tua someone tu makin sensitif ?-,-'

                     tapi yg penting .aku takkan add dia balik .sebab aku tahu sampai bila bila pun dia taknak approve aku .

                      aku rasa mungkin dia taknak aku terasa bila ada komen pape kat dia n girl tu .aku faham ;)

              tapi .aku kan stalker .mestilah macam macam cara aku boleh buat .

                          ya allah .kuatkan lah hati aku .aku tak sanggup ya allah .


                  aku tahu .kalau aku diberi pilihan untuk dipih oleh dia .aku tahu dia takkan pilih aku .
             he won't


                              now .aku harap dengar cara ni aku lagi benci dia .but i can't .i can't .

                                         ma .mungkin betul mama cakap .tak elok simpan semua benda dalam hati .something kena luahkan kat orang .tapi orang tak boleh .i'm too awkard .

                         i don't know how to say .i hope that allah will hear my pray . every day ,every second and every minute .

                               ya allah .(macam ni ke rasa sakit dada )

                             kalau diberi peluang ,saya harap saya dapat kuat jalani hidup without u .erase everything and .u're the one ..


                                 T.T .sedihnya .okayy bye

                          

0 comments:

Post a Comment