Monday, April 30, 2012

one for you ,one for me

                 :)


                 i hate to say this .

                 but at all .i trust other peeps say .

                              ''kita akan rasa lega ,kalau kita happy untuk orang lain yang kita sayang'' .

                          and .i hate to admit it .
                                 (tetibe lagu CN BLUE Still In Love kelua dalam otak aku )boleh pulak kan ?-,-'

                                             apekah ?

            bulan 6 ada kem lagi .ni cara yang aku pilih untuk elakkan diri daripada mengimbau masa lalu .cheeh .cheeh .

             dan fasa sibuk bakal melanda minggu depan .mid year punya exam .gila tak cuak ?tak prepare pape lagi .haiyyaa haiyya .-,-

                    pembentangan punya banyak .dengan bio ,kimia lagi ,sej lagi .hamik kauu .alhamdulillah dah selesai semalam .

                    tutor fizik pukul 3 pun satu hapak aku tak pernah pergi .nampak tak permainannya ?pemalas .-,-


                       dan hobi lama aku start balik .dia dah maii dah .-,-

                               novel !

                          siapakah si penghasutnya ?

                   gentle la .sehari novel setebal 300 ms aku boleh habis .

                 pesta buku ?memang dah routine kot .
                          PWTC .i'm coming <3

                         sekarang aku tidur lambat dah petang pukul 4 .tengok Endless Love .haha .handsome ohh DingDong Dantes .macamni ke eja dia ?-,-' .alaa .yg berlakon dengan Marimar tu .bf dia tu .haha .handsome .*pengsan .

                              okayy .aku tengah carik sajak utk b.m  ni .untk oral .-,- .kalau tak jangan harap nak online .

                             okayy bye :)

                        dalam banyak banyak jalan ,i pilih satu jalan je .iaitu berkorban untuk tengok u bahagia .sebab i mengaku i masih sayang u .thats y i pergi  :takecare always sayang .



                                              p/s :mula mula sekali mesti mata korang focus kat mana ?hahaha .tahu dah .aku kan aku kan ? sebab aku sorang je pakai tudung grey .-,- .hampehh

0 comments:

Post a Comment