Saturday, July 14, 2012

Putrajaya again

 :) .aku dah mula berangan rangan nak duduk rumah abang aki .

            haha .-,-'

              banyak makanan rumah dia beb .dengan aiskrim lagi ,coklat ,biskut .-,-'

                       banyak gila aku telan malam tadi .

                  mentang mentang kedai 1Malaysia dekat .


     Kak Rose baru lepas operate .serius aku  takut .-,-' .experience baru ni .0_0

                                  dia kan dapat satu wad dengan orang  yg mengandung .

                             tapi aku benci duduk hosp bau ubat busuk .aku asyik tutup hidung je .

                   tapi aku teringin .aku cakap dengan mama .haha .-,-'

                        yelaa .nanti dapat makanan sedap sedap .

                                    lepastu .ada ada pulak seorang ibu muda ni termengandung kat wad .tak sempat nak bawak kat bilik pembedahan .

                takut gila .menggeletar badan aku sampai nak terlanggar Dr lelaki yg berlari nak masuk wad tu .

                suami dia ?allahuakbar allahuakbar .astaghfirullah al azim .mungkin terkejut .

                dan kesimpulannya .i love u mom .'

                           :') .aku menangis dengar ibu tu mengandung .

                    ohh .ya .suami dia hensem ,err .bye

                             

0 comments:

Post a Comment