Thursday, July 19, 2012

eh July ?

           Hye Ejaz  .i ..i takde kekuatan lagi sebelum ni nak jumpa July dan nak jumpa date date yang pernah jadi terpenting dalam hidup i dulu .
                     Now ,i dah ready jumpa July walaupun July bakal berakhir .

                                      u know what ?dulu ,i selalu teruja jumpa July sebab 3 date penting dalam bulan July berlaku .

           1.hari jadi u .01.07 .i mengaku i teringin sangat nak type msg then sent kat u .tapi i tahan hati i sebab kita bukan ada pape lagi .walaupun i harap sangat dapat jadi org 1st yg wish . .honestly ,i tak harap pape cuma .well ..u pernah jadi antara org terpenting dalam hidup i kan ?
             2.anniversary kita .(i have no comment about this)
              3.harijadi mama

                  i selalu harap u utk i dulu ,but mungkin jodoh u dgn org yg lg better dri i kot .i lega sebab i dapat buat apa yg u nak akhirnya .

              nak tahu something ?haritu i online lps birthday  u .pastu i tulis status .''akhirnya aku dapat lalui hari kau tanpa mengucapkan happy birthday'' .then awek u  sepantas kilat like .ofcourse i terkejut dah lama sangat i tak online tup tup dia like .i ..bukak dia punya walldan dia engaged .i terkejut sebab bukan dengan u .

                    what ever happen .i cuma harap u dapat baca post ni walaupun 10 thun lgi .i nak wish happy belated .i nak jadi org 1st tp mungkin tahun ni i jd org lst je kot .

                        my 1st and last wish for u birthday is .''never look back and hopefully u success'' .i tahu u tak mintak pape pun dari i . .even sokongan i .but i still Aimi yg dulu .yg selalu bg semangat kat u .

                         i happy hidup yg sekarang .hope u too .

                                 with love ;Aimi Asyikien


                     p/s :aku terlupa benda ni .aku terharu baca blogg seorang lelaki ni tadi .kata dia:''aku tak hensem ,aku juga tak kaya ,tapi aku yakin aku boleh dapat kau . .awesome baii .

                 SElamat berpuasa  :) .semoga ramadhan kali ini mendapat banyak barakah .

                   Aida .semoga cepat sembuh .aku dah mula rindu kau ,icaa .bila kau jadi pendiam aku terus rasa lain .aku menangis baii .korang macam ni .dengan alin lagi .

                                        friends .i love u :) .bye

0 comments:

Post a Comment