Thursday, May 31, 2012

yesterday

            last FRIDAY NIGHT !


                  haha .it was a beautiful day :)

                       honest ,aku dah jarang gelak gila gila dan semalam .aku gelak kaw kaw punya .

                       i felt mode 3E .cames back <3



                         i love them so much .


                    yayaya .

                   hahahaha .

                   aku kata je pukul 630 ptg aku datang tapi nak dekat 650 aku datang .-,-.

              datang datang tengok becap tengah mengipas makanan atas bbq .(kaka aku anta) .

                            aku masuk gate nampak fitri .aku just cakap .''hoi'' .pastu masuk .tolong masak french fries sampai habis and balik kejap pukul 8.00 nak tuka seluar .pinjam moto reza .haha -,-' .serius .satu satu motor dorang aku try nak selesakan diri .-,- .ohh .yaa .aku tuka selua sebab aku pakai selua tidur .bhaha .-,-' .apa rasa kena bahan ? .-,- .datang balik pakai jeans hitam .-,-

                                 ohh .yaa .fitri asyik bersungut aku masak french fries tak sedap  (kejadian haritu ) .aaaaaaaaa .dia jenguk melalui tingkap dapur .dan .bila aku dah bengang .''aku nak campak pencodok kentang tu kat dia'' .haha /dia gelak gelak .n lari pg tempat bbq .

               aku kah hot stuff ? -,-' .bhahahaha .kenapa aku asyik kena bahan ?

                bila fitri taruk tangan kat kerusi aku .becap pun taruk tangan kat kerusi aku .-,- .dan zana marah fitri .''hoiii .jauhlaa badan kau daripada aimi'' .ohh .yaa .zana seram dengan fitri .dan aku pulak jenis yg tak pandai nak marah /yelaa .dorang kan kawan aku .-,-'

                serba salah /

             kitaorang main music chairs .haha .becap duduk atas aku !beraninya .anak gajah .haha -,,- .haha .lawak derr .

                         hahaha .

               main  friday night .haha .cerita hantu .berkumpul ramai ramai dan start cerita .god .haha .seram bai .dengan rumah dia yg gelap n belakangnya hutan .meremang bulu roma aku .-,-

                      main permainan paling gerun .''True or Dare .lehh .permainan macam orang korea tu .pusingkan botol dan bila sampai kat orang .err .-,- ..haha ..kita semua akan soal dia .

               soalannya .fuhhhhhhh .

                    True or Dare ?

             dapat kat akila .aku tanya .''kau suka lelaki yg datang tu kan ?(lelaki tu ada kat situ ) .selambanya aku .-,-' .muka akila merah dan dia bagi jawapan yg selamat .tengah tengah .

              aku dah agak dah .

                      turn becap .kila tanya .kau dalam proses nak bina badan ke ?dia jawab .haa .memang pun .aku tetiba bangun .''chop chop .kalau becap dah tuff akuu ..(ayat tergantung .dorang tetiba fuyoooooooo .aku gelak dan duduk balik sambil cakap .aku tak habis cakap lagi .-,-'

                  time alin .err .kiela  tanya .kau suka siapa sekarang //?alin diam .acap bla .err .aku terkedu .
-,- .err .alin jawab orang yg dah bla tadi .fuyoooooooooo .dorang bising lagi .-,-'
   (aku tahu alin suka acap ,acap aku tak sure .kesian alin )
                        time aku .yeehhh .aku pilih dare :) .sebab aku tahu kalau aku pilih True dorang akan tnya hubungan aku dengan ....
                     dorang suruh aku nyanyi .hahaha /

                       aku nyanyi laa .''ehemm .beribu bintang di langit kini menghilang ,meraba aku dalam suram .rembulan mengambang kini makin mengilang .pudar ilham ku tanpa arah ..izinkan ku mencuri bayangann dengan mu .maafkanlahh ohhh .anda lagu ini menganggu ruang hidupmu .

               god .aku tak sangka dorang becap ,fitri ,acap terdiam dan tengok aku ..ikhlas kan ?kiela ,nad ,mai join aku sambil tepuk tangan .godd .nak nangiss .T_T sedih tetiba


                     time turn nad .dia pilih True .aku tanya dia /''kau suka zul lagi kan ?time ni .lagila .semua org nak dengar jawapan .sebab dah umum tahu dorang dah clash .nad diam kejap .sebab terkedu .aku tak sabar .nad jawab .aku sayang dia lagi .bila dah kecoh dia jawab sebagai kawan .nad memang pandai cover ;)

                 haha .tahu kenapa dorang takut pilih dare sebab dorang tak berani sahut cabaran .yelaa .masa 1st fitri pilih dare .pastu reza suruh dia pergi belakang hutan dan jerit .godd .umum tahu fitri penakut .-,-

                        dan bila fitri pilih true .dorang semua berebut tanya dia .kau suka aimi ke tak ?dia diam .dan gelak .dia cakap mana boleh tanya soalan peribadi .reaksi aku ?hahaha /gelak .sambil tengok dia .honestly ,aku tak rasa pape sebab aku tahu dorang kawan aku .:D

                        ohh .ya .kitaorang main super spontan jugak .sambungkan ayat .hahaha .sekali lagi .aku kena bahan .sambungkan cerita time aku pg kem .aaaaaaaaaaaa .aku tutup muka .bila turn aku .aku jawab 2 patah perkataan je .''aku takut'' .hahaha .tak guna /dorang gelakkan aku .-,-'

                        pukul 12 malam aku balik .actually semua tidur sana .alin ,mai ,zana ,nad .tidur a frame .tapi aku tahu ayah bila dia cakap tak boleh maka tak boleh la .yaa .aku balik T.T .becap anta .ditemani semua mat mat motor .haha .fitri pengecut baii .time becap cakap .fitri .''belakng kau '' .(belakang motor) .fitri sambil cekak pinggang bawak laju.bhahahahahaha .aku denganbecap gelak gila babeng sebab lawak .ahahaha .
mama tahu aku kawan dorang .sebaik mama tak marah balik lambat .fuhhh .

                       yayaya .becap abang aku .:) .he's a caring and kind brother .i love him .err .semua sekali aku sayang yaa :)

                   hahah .honest ,aku tak tipu time aku gelak terbahak bahak tu .

                            azizi ?yaya .dia kawan aku paling baik walaupun sibuk je nak berkepit dengan aku .okayy .mentang mentang kau tinggi kan .dia tukang jaga phone aku .aku jarang bagi orang pegang phone aku sebenarnya .-,-'

                         mai .yaa org ni lah jeles dengan ketinggian aku .sibuk nak  ukur ketingggian dengan aku .haha .aku artis kan ?-,-' .yekk /

                   dia n nad jeles dengan aku sebab dapat pergi hari belia 2 hari .ohh .yaa ..kiseop pandang aku .zana nampak .bhaha .nad suka kiseop .-,-'

                           before balik .aku peluk mai n alin .yaya .sayang korang <3

                         zul ,eone .even korang selalu sibuk dengan bola sepak .korang tetap kawan aku jugak :)

                          lovelovelove

                     p/s :ada ke kaka aku tanya .''kau takde kawan perempuan ke?'' .lehh -,-'


                         

0 comments:

Post a Comment