Wednesday, May 30, 2012

hey bbq :

              lambai sikit .lambai sikit (Y)


                 today ?i having a date this night .haha .godd .-,-

                             lepas maghrib den pegi .tapi tenaga aku diperlukan so aku datang pukul 6.30 ptg .huii .

              actually malas nak pegi tapi  .yeayy !semua budak budak classmate aku dulu ada .yaayaaa !

             zul ,becap ,fitri ,ewan .zaim ,gg and ramai lg .

                      geng aku yg memang wajib pegi pulak .nad ,alin ,zana n akila tuan rumah .

                              haha /tunggu aku malam ni okayy ?aku datang pakai baju tidur .tak sure laa tidur sana or tak sebab lepas maghrib  start .bilanya nak balik .-,-'


                             okayy kayy .bye :)

                             ehemm .siapa kata aku tak boleh kelua malam ?boleh :) .cuma special case utk 'kawan'

                                   p/s :hello ..i'm Sam lover :) .err .tapi twitter aku nick namenya .-,-' .:TOP HEARTHROB :

                    <3 .i love u .BIGBANG

0 comments:

Post a Comment