Thursday, June 7, 2012

I just want holiday .

            yaya .holiday from everything .i just hope my mind also get holiday .can i ?

                     i just back from my village .Jengka 19 ,Temerloh ,Pahang .

                 honest yaa .i miss them so much .

              i got my Ain back .haha .:D

                lol .dia asyik tanya je why aku clash .i got a brilliant answer .''takde jodoh :) .

                         pak su ?aku dah bau nasi minyak .-,- .paksu .kau n kaka sama je .phone melekat je kat tangan 24 jam .yakkk .janganla kawin .aku taknak .aku serius ni .

                  petang haritu .aku berdiri atas tangga .p.su baring depan tb .''p.su ,jom kita keluar'' .automatik .matanya yang sejak tadi dekat phone pandang aku .''pegi mana ?
''pasar'' .p.su :kau nakbelanja aku apa ?sambil makan kuih gula melaka .''kuih tu aku yg buat ''(tetiba je) .haha .-,-' .kau yg buat ?p.su tanya .aku jawab :taklah .sambil bla .

                papentah p.su ni .tak lama lepas tu aku datang balik .''p.su .nak kunci motor.haa ?dekat motor .dari sini aku dah nampak .''mana ?kat dalam motor .dan sebenarnya .ada tersangkut .err -,-' .

              dan .aku dengan ain pegi merempit .yaaaa .lagenda je .daripada bawak motor kebun che .-,-
      paling best .jengka ni banyak bukit so ..yaaaaaaaaaaa!rempit .haha

           actually time ajak p.su tu cadangan syai .tapi syai n ain .tak nak cakap kat p.su .takde keberanian katanya .jerk .-,- .aku yg kena wakil cakap dengan p.su sebab dorang kata aku yg paling rapat dengan p.su

                             lagi sekali aku ulang .aku taknak p.su kawin :)

      time baring depan tb .tetiba aku pandang atas.''p.su .sedapnya kau lunjur kaki atas kepala aku'' .tula tinggi sangat .(membebel) .aku dah tak kuasa nak layan p.su .

               oh .yaa .aku nak carik lelaki yg pndai masak .macam p.su :) .hahah

                    pelikla .-,- .semua p.su .

              kelmarin buat kek batik .dah lama tak buat sebenarnya .since .aku hadiahkan kat someone dulu .haha .

            mama tanya .asal tak taruk air ? aku jawab .''p.su tak suruh .
                    asal tak taruk milo .aku jawab .''resepi yg p.su bg takde milo .
                      jerk .-,-' .semua p.su je .haha

                               aku sayang p.su aku .haha .dia kelakar .haha .-,-

               aku ingat lagi time hari raya tahun lepas .dia suruh syai iron baju dia .''weh .iron kan baju aku .(campak)
       syai :eh .ni bkan baju tahun lepas ke ?eee

       p.su :taklah .baju tahun lepas lagi .(selamba je dan bla )
                 err .aku gelak .hahaha .bagus p.su .p.su banyak duit woo .beruntung perempuan tu .

                                        hahahaha .-,-'

                 dah .
        penat .okayy bye :)

                    

0 comments:

Post a Comment