Sunday, May 27, 2012

Jadikan Hari Ini Lebih Baik Dari Semalam .

  HEY YOU (Y)


                apa kabak ?haha .-,-' .pecah perut aku gelak time tengok konsert Dashabat (macam ni ke eja dia ? )semalam .hoho .semalam sabtu ,konsert  time hari jumaat .UKISS ?haha .aku duduk depan sekali beb .dekat palang besi sebelah stage .

             actually aku sampai sana hari jumaat pagi .haa .tumpang ayah Aida .dengan Nad ,Arisya n Aida la .haha .honest la .aku tak minat sangat UKISS tapi BIGBANG ye aku minat gila .nak tahu aktiviti aku ?lai lai .


               JUMAAT .


           sampai sampai .masuk bangunan JPN dulu .yelaa .ayah Aida keje kat situ n Pak Pian aku pun keje kat sit kebetulan kenal kan .lagipun Aida kawan baik aku .

              selalunya papehal kalau dengan kaka (anak Pak Pian ) aku memang lepak situ dulu .kami 'special' ye .haha .orang luar mana boleh sebarangan masuk .
hey .haha .ikut tema la sangat .sebab excited malamnya aku susah nak tidur sebab esok nak tengok konsert .FREE weh .haha .i'm with Areesya Aziz at JPN ,Putrajaya .pink kan ?-,-' .choii .ikut tema .
                          
              banyak buang masa kat depan pentas je nak jaga tempat paling depan .-,-' .~sarapan pagi meehun n ayam masak merah .RM 4.00 and air F&N grape .first meal . :) .jyeahh

               jalan jalan and jadi model free untk support we love badminton for Malaysia <3 .haha .model beb .
kau ada ?

                        then ,petang tu ,fan club UKISS bagi sticker and boleh wishes something and tulis masuk dalam kotak and nanti artis tu baca la .haha .-,-' .aku beli epop 2 (edisi BIGBANG) and dapat free baloon UKISS and SUJU .harhar .

                      petang ada fanclub dia punya leader datang nak rakam kitaorang .nyanyi sikit .''lagu Neverland .and say .''UKISS FIGHTING !''
                          RTM ,Utusan Malaysia and 8 TV punya reporter pun datang temu ramah and kitaorang ramai ramai jerit .''WE LOVE UKISS .FIGHTING !


                         haha .dan .aku jatuh cinta dengan lelaki ni .
aww <3


                        MAX 247 .sebab dia buat persembahan before UKISS .haha .dia kenyit mata kat aku .-,-' .tetiba aku terduduk time semua berdiri tu .haha .biasela  org duduk depan kan .-,-' .dia hensem bukan sorg tapi 3 org .-,-' .

        tapi tak kenal nama .A'Ar dengan Eykal je aku kenal .-,-'

                          actually tak pernah kenal pun kump ni .tapi ada la dalam internet tulis dia nak jadi k-pop .bhahahaha .-,-' .choii .

                   honestly ,aku nangis time dengar lagu ni dorang nyanyi .''BIAR PUTUS SEMENTARA'' ,
           -,-' .meaning dia .sentap habis .


        okayy .gamba tahun bila ntah .-,-'

                      chitt .aku suka ni !

                 aku senyum ,dia senyum .aku senyum ,dia kenyit mata kat aku dan aku *speechless and terduduk .haha .-,-' .dilema duduk depan pentas .

                  
                   
                 yeahh .dia laaaaaaaa ,fuhh .cair .aku tak pandai nak buat eksperasi teruja aku cuma panjat paling besi sebab aku rimas .dorang tolak tolak .guard ?ramai gila babeng .semak ahhh ,

ehemm .dia Eykal .haha .aku usha dia sebab dia comel .masa dia lalu aku cakap slow je tapi biasa la duduk depan kan .aku cakap .''comel (sambil buat muka ) .haha .-,- .dia senyum .sambil lambai .:D ,aku tak teringin nak salam pun walaupun aku ada peluang .-,-'


                       lepas tu .yeah .UKISSS ! Siti Saleha hos .aaaaaaaaaa .time ni dah mula ribut .orang kat belakang dah tetiba datang depan .tolak tolak .-,-' tudung aku macam nak tercabut n aku dah mula berpeluh n sesak nafas .-,-' .guard yg ada iras iras Adi Putra (dpn aku) .pgang gate .dia tahan aku supaya tak jatuh depan stage .-,-' .choi .dprang memang ''Angsa Ganas'' .serius .Kiss Me bertindak agresif sampai aku nak tangkap gamba Ukiss pun gerak gerak .-,-'

                     hasilnya ?

                jeng jeng jeng ..

                       security tu tercengang tengok dorang histeria .haha -,-'
      
  macam kabur kan ,-,-' .tapi takpela .bukti tu .haihh .haihh .
  




                     
                     
                      
              
      muka dorang kan sama je dalam tb n depan depan .ingatkan dalam tb hensem .depan depan biasa je .haha -,-' .awesome <3 .choii .acik security yg kat atas ni .aku jumpa lagi .-,-' .time konsert TeenTop n Dashabatt .haha-,-' .tercengang dia tengok aku datang lagi .-,-'



            lepastu balik .Syai baru datang kitaorang jalan jalan dulu .sambil carik surau .balik .aku tidur rumah Pak Pian n Aida balik .aku balik lambat tunggu Ukiss naik kereta and jalan .haha -,-' .saje nak tengok bukan nak jerkah pun .ramai gila security .and dekat tepi tepi jalan dia lari sambil tolak je orang orang yang nak tengok .dia tolak aku even aku cuma berdiri je .-,-' .hell .budak perempuan sebela aku jatuh .security tu tolak .pastu dia nangis .security yg belakang belakang tu tolong dia bangun n jalan  balik .

             kesimpulannya .pengaruh K-POP memang dasyat gila .serius aku cakap .memang gila dan menakutkan .-,-'

                     hell .kasut aku putus n aku beli selipar .balik ?pukul 2 kami balik n singgah makan kat lua .tidur rumah kaka .kaka tetiba tanya .kau dah putus ye Syikien dengan abg kawan aku ?aku :haa ?haa .takde jodoh ~

                    dan terus terlelap lepas mandi .ngantuk gila


                          tunggu entri untuk hari sabtu kayy ?:)

                  bye .


             p/s :lol .banyak lagi gamba nak share sebenarnya .-,-' .tapi peranti nak msukkan image stuck pulak .haihh ,

0 comments:

Post a Comment