Sunday, February 20, 2011

hey !

  hello warga blog sekalian .lame kan saya tak online ,.sampai dah tak reti nak bahasa kan diri apa = =' .selamat petang :) .tak kisahla korang tengah makan ke ,minum petang ke ,ber chatting di fb ke .tak kesah .jemput laa singgah ke blog saya yang tak  seberapa ni .


            ehemm .di mulakan cerita .saya berasa tersangatlah tension pada tahun 2011 ni ..y ?y ?y ? tell me y ..
   haha ,kerana ..


             saya dah terlalu ketagih or dalam bahasa lainnya ialah gian dengan buku  !eh .pada awalnya niat saya terlalu la baik ..tak pegi makan time rehat cuma duduk menelaah buku di library ,but saya telah terpesong membaca buku yang tak sepatutnya !

   buku ap ?buku novel !sampaikan saya pernah  berjanji takkan pinjam buku tu lagi sebab  saya tak dapat nak concentrate dengan buku buku pelajaran .sungguh sungguh teruk !

 esoknya ..saya ke library dengan niat dapat study tapi saya telah dikejutkan dengan novel novel cinta yang baru dibawa masuk ke library !mak aii .semua niat tu dah hilang .punya laa excited saya carik novel yang best best sampai tak seda saya dah duduk bersila dekat depan rak buku .= =' .

    wahh ,.,kawan kawan dan warga blog sekalian .jikalau anda dapat membantu kikiskan gian saya .tolonglah ..saya separuh merayu .(ceh) ..saya memang minat membaca novel tapi saya tak sanggup masuk kelas sastera tahun depan .
          sekian terima kasih ..


       :tak sanggup !tak sanggup ! = =' ,sambil  dengar lagu cinta tiga segi .

1 comments:

ae sweetheart said...

woiii..xbest la you pnye blog :P

Post a Comment